Direktlänk till inlägg 30 april 2012

Ledig

Av Moa Andersson - 30 april 2012 10:59

Idag var jag ledig från skolan så då passade jag på att ta en skogsrunda nu direkt på morgonen.
Så jag gav alla hästar frukkost och sedan släptte jag Stella och Casanova i skritten.
Och medan dom gick där så fixade jag iordningen Rebell.
Sen fick Stella och Casanova gå ut i hagen när jag red ut med Rebell.

Stella i skritten:

 

Casanova i skritten:

 


Rebell i skogen:

          

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Andersson - 18 maj 2012 19:56

Idag var det ju första dagen på meetinget.Med stella hoppade jag LB + LA. i LB var det 4 fel och LA kom vi 3 :DMed Casanova hoppade jag LA och fick 4 fel i omhoppningen:Casanovas outfit idag:         Stella idag:       ...

Av Moa Andersson - 17 maj 2012 18:37

Tränsen:   Sadel:Schabrak:         Transportskydd:Grimmor:   Täcken:           Boots:         Benskydd:                                Magplatta:Stallbandag + lindor:              ...

Av Moa Andersson - 17 maj 2012 18:24

Är snart framme på meetinget med Stella och Casanova.Packningen igår till Stella och Casanova blev fel så gör om dom nu :)Börjar med Stella:Träns:   Saden:            Schabraken:           Huva:Transportskydd:  Grimmor:...

Av Moa Andersson - 16 maj 2012 20:00

Imorgon åker jag på meeting med Stella och Casanova.Kommer att hoppa detta:Stella Fredag: LB + LACasanova Fredag: LAStella lördag: LA +5Casanova lördag: MSV BStella söndag: MSV BCasanova söndag: MSV A Vad jag har med mig till hästarna:Stella:     ...

Av Moa Andersson - 13 maj 2012 13:51

Idag var jag ju på tävling med Casanova, skulle igentligen hoppa LA + MSV B men när jag kom fram så anmälde jag mig till MSV B och MSV A istället. För kvalade till MSV A med Casanova för inte så länge sen. Så idag var det första gången jag tävlade MS...

Presentation


Lyckansstuteri har lufthästar! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards