Alla inlägg under december 2011

Av Moa Andersson - 26 december 2011 14:36

Det här fick hästarna:

Bruna skydd till Melvin


Grå paddar till Lilja o Solero
Vita paddar till alla 4
Svarta paddar till alla 4


Magic Brush :)


Svart magplatta till Lilja o Solero


Brun magplatta till Milton o Melvin


Ljusblå benskydd till Milton, Solero o Lilja


Brun matinggal till Milton o Melvin


Flugtäcke till Solero


Röda, Lila o gröna benskydd.
Lila till Lilja
Röda till Solero
Gröna till Milton

Grå skydd
Till Milton o Lilja

            

Svart träns med blått foder

till Milton o Lilja      

Av Moa Andersson - 26 december 2011 14:00

Dom här sakerna var vi och hämtade till Milton igår.
Lägger inte upp bilder på det men skriver allt jag fick.

1 rött regntäcke
1 flugtäcke
2 flecetäcken ( ett grönt o ett oranget)
2 transport täcken ( ett svart o ett rött)
Svarat benskydd
Gröna lindor

Röda lindor
2 vanliga grimmor
1 lädergrimma 
4 schabrak
2 par boots

1 par tärrängskydd
1 träns

Ja det var det fanns hur mycket som helst att ta så kanske hämtar mer någon annan dag :P

Av Moa Andersson - 26 december 2011 13:53

Idag fick Lilja gå ett riktigt hårdpass i paddocken.
Red dressyr på henne.
Gjorde lite galopp-ombytten, skänkelvikning, bakdelsvändningar och öppnor.
Gick jätte bra! :D

Såhär såg outfiten ut:

Svart dressyrsadel

Svarta dressyrskydd fram o bak

Blått schabrak

Svart träns         

Av Moa Andersson - 26 december 2011 13:51

Idag får Milton vila och bara gå i hagen, red honom i ridhuset, gick kanon :)

Av Moa Andersson - 26 december 2011 13:38

Har sålt Cookie nu, sålde henne till Bella.
Hennes föräldrar pratade med mig och hon fick henne nu i julkalpp.
Och dte aldra bästa är att hon kommer stå kvar på gården!<3
Ska även få rida henne ibladn har Bella lovat <3 
Ska hjälpa Bella med hoppningen eftersom Cookie är lite stressad vi hoppning i paddocken o ridhuset.
Så ja jag kommer inet skriva om Cookie är längre.... :/ 

Av Moa Andersson - 26 december 2011 13:35

Har inet kunnat blogga så mycket nu i jul.
Men hästarna vilade i lördags, och reds ut igår.
Men sak bli vanlig uppdatering nu :)

Ska även lägga upp lite bilder påd et jag fick till Milton, och vad jag fick i julklapp

till alla hästarna :)
Så vi hörs ju snart 

Av Moa Andersson - 23 december 2011 10:05

Nu har jag fattat ett väldigt svårt beslut, jag kommer nu skaffa en medryttare på Cookie.
Och det gör jag dels för jag hinne nog inet rida henne nu när Milton har kommit.
Och  så ja känner jag inet så mcyket för henne nu.
Så har precis skaffat en medryttare till henne som gillar att rida dressyr och rida i skogen.
Men ska även hjälpa medryttaren som heter Bella att hoppa henne lite, eftersom hon är osäker i hoppning.
Så medryttaren kommer redan på söndag och rider henne.

Känner Bella väldigt bra och jag vet att dom kommer trivas tillsammans.:)

Så nu kommer jag inet skriva om Cookie här på bloggen.
Skriver bara om henne när jag har ridit henne :)
Men hon kommer fortfarande att stå på gården :D 

Av Moa Andersson - 23 december 2011 09:56

Precis ridit barbacka på Solero på galoppbanan.
Tog lite galopp också såklart ;)
Gick ovanligt bra för att va på galoppbanan.

Och såhär var vår outfit idag:

Gul randigt fleecetäcken


Svart träns

Svarta boots fram och bak


Svarta damasker med ludd fram och bak


 


      

Presentation


Lyckansstuteri har lufthästar! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards