Alla inlägg under april 2012

Av Moa Andersson - 22 april 2012 19:19

Idag gick jag ut och gick med Stella efter tävlingarna.
Gick ut och gick med henne i 40 minuter.
Dagens promenad outfit:

 

     

Av Moa Andersson - 22 april 2012 19:12

Denna veckan kommer det bli en ganska hård träning för hästarna. Sen blir det tävling för 2 av dom.
Så denna veckan kommer se ut såhär.

Rebell:
Måndag: Skrittmaskinen
Tisdag:Skogen
Onsdag: Dressyr
Torsdag: Markarbete
Fredag: Dressyr
Lördag: Galoppbanan
Söndag: Hoppning

Stella: 
Måndag: Skogen
Tisdag: Galoppbanan
Onsdag: Dressyr
Torsdag:Markarbete
Fredag: Dressyr
Lördag: Skogen
Söndag: Tävling :D

Casanova:
Måndag: SKrittmaskinen
Tisdag: Dressyr
Onsdag: Markarbete
Torsdag: Skogen
Fredag: Dressyr
Lördag: Skogen/ Galoppbanan
Söndag: Tävling :D 

Av Moa Andersson - 22 april 2012 12:58

Är just nu precis hemkommen från tävlingen.
På Rebell hoppade jag LC + LB och med Casanova hoppade jag LB + LA.
Med Rebell var jag 1 utanförplacering i LC och 4 i LB =)
Och med Casanova fick jag 1 pet i grundomgången. Så hoppade aldrig omhoppningen. Men i LA så kom jag 1 =D
Så är så nöjd över mina prinsar idag! =)
Dagens outfit:

Rebell:
Transport:

    Bara täcket ;)

   

På tävlingen:

 

 

   

  Endast vid framridning!

 


Casanova:
Transporten:

     

     


På tävlingen:

 

 

 

 

   

Av Moa Andersson - 21 april 2012 19:51

Idag tävlade jag dressyr på stella. Red LC:1 o LB:1. I LC:1 kom jag tre och i LB:1 kom jag 2 utanförplacering men är ändå jätte nöjd över min lilla fjant!;)<3
Dagens outfit:

I transporten:

 

     


På tävlingen:


 

 

 ( endast vid framridning)      

Av Moa Andersson - 19 april 2012 17:58

Idag fick Rebell gå i skritten i cirka 45 minuter.
Dagens outfit:

     

Av Moa Andersson - 19 april 2012 17:52

Idag fick Casanova verkligen springa av sig på galoppbanan. 
Och shit vad han sprang, han var FULL med energie och bockade och höll på i början ;)
Men efter något varv slutade han och bara gasade på istället=)
Så var riktigt kul att se att han gillade det så mycket =)
Dagens outfit:

   

     

 

Av Moa Andersson - 19 april 2012 17:46

Idag fick Stella gå lite cavaletti o småhinder arbete.
Hoppade små kryss på 50 cm på volterna. Sen cavaletti bommar på både rakt o böjt spår.

Vilket gick super bra!
Dagens outfit:


 




 

   

   

Av Moa Andersson - 18 april 2012 15:32

Idag red jag Casanova på lite bommar, cavaletti och små hinder.
Började först med skritt bomar. Sen trav och galoppcavaletti och sist små trav o galapp hinder som var kanske

50 cm. Red bommarna på både raka och böjda spår.
Dagens outfit:

 


 


 

   






   

Presentation


Lyckansstuteri har lufthästar! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards