Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Moa Andersson - 23 mars 2012 20:07

Red lite dressyr med STella idag. Red inte så hårt, mest skritt arbete idag :)
Såhär såg hon ut idag:

   

   

go


   

Av Moa Andersson - 23 mars 2012 20:00

Har ridit ett sto ett tag nu några dagar i veckan och funderat på om jag ska 

köpa henne eller inte. Och idag bestämde jag mig. 
Och jag köpte henne! :)
Och dte alldra bästa är att hon har stått på gården hela tiden så vi behövde inte flytta henne :)
Och nu ska jag berätta om henne:

Namn: Stella
Ras: Korsning
Född: 2001
Kategori: C-ponny (1,40)
Färg: Skimmel
Inriktning: Dressyr och hoppning


   

Av Moa Andersson - 23 mars 2012 14:43

Idag red jag dressyr ute i paddocken med Rebell.
Jobbad mycket med skritt och travarbete idag. Gick väldigt bra! :)
Sen på slutet avslutade vi med att öva lite på galopp-om bytterna på en 8-volt.
Och även bytena satt som en smäck :)

 
   


 
   

Av Moa Andersson - 23 mars 2012 14:38

Idag red vi ut på en härlig runda i solen :)
Blev VÄLDIGT långa travsträckor ;P
Sen kom vi till ett fält och där var vi ju tvungna att galoppera :P
Så gär släppe jag honom och OJ vad han sprang.
Det gillade han verkligen!
Dagens outfit:

 

         
En röd och fin outfit i skogen ;) 

Av Moa Andersson - 23 mars 2012 10:31

Nu tar jag täckerna som Casanova har.
Och samma med honom han har också MÅNGA till ;)

Regntäcken:

        

       


Vintertäcken:

   



Transporttäcken/fleecetäcken:

 

   

Stalltäcken:

           

Av Moa Andersson - 23 mars 2012 10:19

Japp hade tänkt visa mina täcken som jag har till Rebell.
Har JÄTTE många täcken så akn inte visa alla ;)
Men visar en del i alla fall :)

Regntäcken:
             

                          



Vintertäcken:

            


Transporttäcken/fleecetäcken:

                 


 

Stalltäcken:

   


Ja jag har MÅNGA täcken till!!! ;D
Men orkade inte ta alla ;)   


   

Presentation


Lyckansstuteri har lufthästar! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards