Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Moa Andersson - 25 mars 2012 18:42

Ja träningen för hästarna blir nog såhär, fast brukar ALDRIG hålla det :P

Stella:
Måndag-Longrering
Tisdag-Dressyr
Onsdag-Dressyr/bommar
Torsdag-Vila
Fredag-Skogen
Lördag- Hoppning
söndag- Skogen/kondispass

Casanova:
Måndag-Dressyr
Tisdag-Vila
Onsdag-Skogen
Torsdag-Hoppning
Fredag-Dressyr

Lördag- Kondispass/skogen
Söndag-Dressyr/skritt


Rebell:
Måndag-Vila
Tisdag-Skogen
Onsdag-Dressyr
Torsdag-Dressyr/bommar
Fredag-Kondispass/skogen
Lördag-Skritt
Söndag-Hoppning
 


Av Moa Andersson - 25 mars 2012 16:51

Idag longrerade jag Rebell, så han inte skulle bli stel eftersom vi körde ganska hårt igår ;)

             

Av Moa Andersson - 25 mars 2012 16:47

Idag skrittade jag först fram Stelle i paddocken sen travade jag ut henne i 40 minuter 

och sen skrittade jag av henne i paddocken igen. Hon var väldigt pigg och glad och 

ville gärna galoppera nästan hela biten så fick hålla in henne en del ;)
Men ja ;)
Dagens outfit:

 

   

   

 

Av Moa Andersson - 25 mars 2012 16:44

Idag fick Casanova bara ta en lugn skritt runda i skogen, vilket han uppskattade ;)

 

   

 

     

Av Moa Andersson - 25 mars 2012 16:38

Igår hoppad jag lite med Stella :)
Jobbad mycket med bommar i början men sen på slutet hoppad jag 

några räcken på 90 cm.
Gick super! :)
Gårdagens hoppoutfit ;)

 

  

     

 

   

Av Moa Andersson - 25 mars 2012 16:34

Igår tog jag och Rebell att riktigt kondispass på galoppbanan.
Skrittade först fram honom i skogen och sen blev det många varv i trav och galopp på banan.
Sen skrittade jag av honom i skogen sen :)
Och han gick otroligt fort fram och svarde dirkt på skänklen :D
Såhär såg han ut igår:

 

     

   

Av Moa Andersson - 25 mars 2012 16:31

Red dressy rpå casanova igår.
Jobbad JÄTTE mycket med skänkelvikningar och öppnor/sltor eftersom han var extrem stel :/
Men han bliv riktigt mjuk sen på slutet :)
Så red mest i skritt och trav dock så ingen galopp igår.
Gårdagens outfit:

 

 

 

     

Presentation


Lyckansstuteri har lufthästar! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards