Alla inlägg den 20 december 2011

Av Moa Andersson - 20 december 2011 21:48

Jag täckte bara visa er vad jag har för skydd på mina hästar när dom åker

Solero:

   
Svarta skydd, håller bra och sitter fantsastikst :)


Cookie:
 

Sitter bra, och Cookie gillar dom :)

Melvin:


Snygga och håller kanon :)
Lilja:

     

Passar Lilja perfekt, eftersom hon inte gillar när dom går

ner för mycket över hoven :P

 

Av Moa Andersson - 20 december 2011 21:42

Fick ju ett paket från Hööks igår, och det här var i:

Svarta dressyrskydd ( Till alla)

Vita dressyrskydd ( Till alla)

Beiget schabrak ( Till Melvin o Solero)


Rosa glittergrimma ( Till Lilja)

Blå discogrimma ( Till Melvin)

Ja det fanns i paketet, väldigt nöjd med mitt köp :)         

Av Moa Andersson - 20 december 2011 21:36

Solero fick jobba lite med bommar idag, han var lite uppspelt i början men

lugnade sig ganska snabbt. Lät honom trava över en lång bomserier med både 

bommar och cavaletti :)
Gick riktigt bra :)

Och såhär såg han ut:

Svart träns

    

Svarta boots


Grönt pannband

Grönt schabrak

Svarat skydd

Svarta skydd

Svart allround sadel           

Av Moa Andersson - 20 december 2011 21:24

Idag fick Lilja hoppa lite vilket hon gillade.

Hoppad hur stort som helst på bara ett litet kryss på 60 cm XD

Tokfia säger jag bara :P
Sen fick hon hoppa av sig lite. Avslutade med att hoppa en 3 kombination med räcke 80 cm, räcke 60 cm och en oxer på 90 cm. Gick super bra :)

Och såhär såg Lilja ut idag:

Svart hoppsadel

Lila boots

Lila schabrak

Svarta skydd

Svarta skydd

Svart träns             

Av Moa Andersson - 20 december 2011 21:22

Idag fick Melvin vila.
Tror han inte var så nöjd med det ;)
 Han såg lite avis ut innan när jag tog in dom andra ;)
Men jaja han ska i alla fall få bli riden imorgon :) 

Av Moa Andersson - 20 december 2011 21:16

Cookie fick gå en vända i skritten idag.
Blåste inet så mycket idag vilket var skönt :)
Hon fick gå ungeför 50 min.

Och såhär såg hon ut:


Orangea boots Fram och bak

Svart grimma

Oranget flecetäcke

Svarta lindor fram ocg bak
       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lyckansstuteri har lufthästar! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards