Alla inlägg under december 2011

Av Moa Andersson - 18 december 2011 21:46

Såhär kommer veckan för mig och mina ponnysar att se ut:

Sol
ero:
Måndag: Dressyr

Tisdag: Markarbete
Onsdag: Skogen
Torsdag: Hoppning
Fredag: Dressyr
Lördag: Skrittmaskinen
Söndag: Skogen

Lilja:
Måndag: Skrittmaskinen
Tisdag: Hoppa:
Onsdag: Galoppbanan
Torsdag: Skogen
Fredag: Markarbete
Lördag: Longera
Söndag: Skogen

Melvin:
Måndag: Markarbete
Tisdag: Vila
Onsdag: Dressyr
Torsdag: Skogen
Fredag: Dressyr
Lördag: Longera
Söndag: Galoppbanan

Cookie:
Måndag: Markarbete
Tisdag: Skrittmaskinen
Onsdag: Hoppa/ Bommar
Torsdag: Dressyr
Fredag: Skogen
Lördag: Löshoppning
Söndag: Skogen

Ja så ser veckan ut för hos. Alla får vila på julafton :)
Eller kanske jag longerar någon eller något. Gör nog något från marken med alla, eller skrittmaskinen.
Ska i alla fall inte rida någon då. ;)
Så dom får inte ledigt i alla fall ;)

 

Av Moa Andersson - 18 december 2011 21:34

Namn: Melvin
Ras: Korsningsponny
Född: 2000
Färg: Någon slags fux

Kön: Valack
Mankhöjd: 1,40 m
Egenskap: En pigg och framår ponny som gör allt för sin ryttare


Bild från Google


  

Av Moa Andersson - 18 december 2011 21:18

Namn: Lilja
Ras: Fjording
Född: 1998
Färg: Black
Mankhöd: 1,37 m
Kön: Sto
Egenskap: En hoppglad ponny som gärna tar ett snabbt galoppvarv på galoppbanan.
Gillar att hoppa och va i skogen. Även duktig i dressyr. Tävlad till och med LB:1 i dressyr och LA:1 i hoppning :)


 



(Bilder från google)   

Av Moa Andersson - 18 december 2011 21:11

Namn: Solero
Ras: Tyskridponny
Färg: mörkbrun
Född 2001
Mankhöjd: 1,47 m
Kön: Valack
Egenskap: En dressyr kung som gör allt man ber honom om. Gått SM och och blitt placerad. Verkligen en toppen häst


    <
Bild från google 

Hej

Av Moa Andersson - 18 december 2011 20:53

Hej jag heter Moa och jag bor i skåne :)
Jag har 4 egna lufthästar, som jag kommer skriva om här på bloggen :)
Sen har jag även så man kan stalla in sina hästar om man vill.
Just nu så har vi 5 hästar installade så det finns alltså 9 hästar på gården.


På gården finns också 3 katter och 1 hund.
På gården har vi också en skrittmaskin, ett ridhus, en stor paddock, stora fina hagar,

en galoppbana och ett stort fint stall med plats för 7 hästar.I stallet finns det även en spolspilta, en stor sadelkammare och ett fint foder rum. 
Och precis utanför stallet så finns det 3 utboxor.
Och runt om stallet finns det massa fina ridstigar att rida på :)


Ja det var lite om hur min gård ser ut. 

Vi hör sen :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lyckansstuteri har lufthästar! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards